tablica informacyjna

- Zapraszamy do zapisów! -
- Szablon zawdzięczamy cudownej Emergency z PG! Bardzo dziękujemy!-


czwartek, 29 września 2016

it's time to say goodbye


Jest mi ogromnie, niezmiernie żal, że jestem zmuszona napisać ten post. Jednak, ten blog to nie cmentarz, by stał opustoszały i przychodziły tu nieliczne osoby. Półtorej roku to dużo, dużo włożonej pracy i czasu, więc to nie jest przyjemne. Niestety taką decyzję trzeba było podjąć i tak się właśnie stało. Blog zostaje zamknięty. Czy wróci? Może kiedyś, w dalekiej przyszłości, ale widząc zapał niektórych autorów wątpię, by którejś z administratorek chciało się w to bawić. Także, być może do napisania. 

9 komentarzy :

  1. Było miło i wszystkim nam jest przykro, że musiałyśmy podjąć taką decyzję, ale niestety. Dziękujemy wszystkim osobom, które włożyły w tego bloga chociaż trochę swojego wysiłku, pasji oraz czasu i mamy nadzieję, że może kiedyś jeszcze się spotkamy~ Na ten moment, to koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy całkiem rezygnujesz z rpgów? Czy jeszcze będzie cię można gdzieś znaleźć i razem coś napisać?

      Usuń
    2. Na pewno nie rezygnuję całkowicie. Przez dłuższy czas jednak byłam tylko na tym blogu i nie wiem, czy prędko znajdę jakieś inne miejsce, w którym będę czuła się dobrze i w którym po prostu będzie chciało mi się tworzyć. Ale mam jeszcze dużo, dużo pomysłów i dużo, dużo chęci na wątkowanie, więc z pewnością nie zniknę z rpgów~

      Usuń
    3. Poza tym, można napisać do mnie na maila jeśli chce się wątkować, nie gryzę!

      Usuń
  2. To na prawdę bardzo przykra sprawa, jak zawsze, gdy kończy się zabawa - wszystkim jest smutno. Ale w organizację tej zabawy włożonej zostało wiele pracy, przez co szczególnie administratorkom jest żal.
    Wszyscy, którzy brali atywnie udział w życiu bloga, czujcie się przez nas docenieni!
    Będziemy tęsknić ;;
    Bless~

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro:( byłam na blogu krotko, ale dobrze się z wami bawiłam. Gdyby nastąpiło wznowienie dajcie znać ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa! Koniec? ;-; Przykro mi, mam nadzieję że blog kiedyś wróci i z góry dziękuję pewnym dwum dziewczynom z bloga. ( one powinny wiedzieć o co chodzi ) Bardzo mi pomogliście ^^ ♡

    Rav~

    OdpowiedzUsuń
  5. [Czuję mega smutek tak samo jak przy zamykaniu poprzedniego bloga ;-; Jestem z nimi zżyta strasznie emocjonalnie, nawet nie wspominając o postaciach z którymi podzieliłam się moim serduszkiem ;-; Jest mi bardzo smutno ;-; ]

    Suga się żegna ze swoją miłością Jiminem

    OdpowiedzUsuń
  6. No nieee, a ja miałam tu wrócić ;;;; Przykro mi teraz strasznie, zżyłam się z tym blogiem aishh :<< No cóż, do kolejnego napisania...

    OdpowiedzUsuń