tablica informacyjna

- Zapraszamy do zapisów! -
- Szablon zawdzięczamy cudownej Emergency z PG! Bardzo dziękujemy!-


sobota, 11 czerwca 2016

Informacja


Witajcie kochani! 
Jakiś czas temu informowałam was i przepraszałam za ciszę na blogu, spowodowaną moim napiętym grafikiem. Powiem wam, że mam dla was dobre wieści! Otóż; mój grafik odrobinkę się rozluźnił i uwaga... od tygodnia drugą administratorką została Iris! Także cieszmy się i życzmy jej powodzenia, żeby miała z tego dużo przyjemności! Przyjmijcie ją cieplutko! Osobiście bardzo się cieszę, że zgodziła się mi pomóc, dziękuję! ♥

3 komentarze :

  1. Tak, to ja~ Mam nadzieję, że będę w stanie dobrze zaopiekować się blogiem, no i że mnie dobrze przyjmiecie jako drugą administratorkę :'D Będziemy dobrze się razem bawić~

    OdpowiedzUsuń
  2. [ Witamy drugą administratorkę~! I życzymy powodzenia! ^^ ]

    OdpowiedzUsuń
  3. [Yeyyyy <3 Pandzia wita Iris <3 <3 <3]

    OdpowiedzUsuń